پاورپوینت ارزیابی عملکرد و ارائه بازخورد

دسته بندي : مدیریت » سایر گرایش های مدیریت
خرید و دانلود پاورپوینت با موضوع ارزیابی عملکرد و ارائه بازخورد،
در قالب ppt و در 135 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

بخشی از متن اسلاید:
مدیریت عملکرد به بررسی و ارزیابی نقش کارکنان در سازمان می پردازد. ارزیابی عملکرد کارکنان مشابه سیستم نمره دهی در دانشگاه است. در بستر سازمان و شرایط استخدام، مهمترین سوالات عبارتند از : آیا زمانی که عملکرد کارکنان ارزیابی می شود، آنها عملکرد خود را بهبود می بخشند؟ آیا ارایه بازخورد به کارکنان مفید و موثر است؟ آیا ارزیابی موثر عملکرد افراد به بهبود عملکرد سازمان منجر می شود؟
•زمانی که عملکرد افراد به دقت ارزیابی و براساس آن به افراد پاداش داده شود، اعتماد به مدیریت افزایش می یابد. علاوه بر این، ارزیابی موثر که با مشارکت کارکنان انجام می شود، با افزایش رضایت شغلی ارتباط دارد.
•جنرال الکتریک از جمله شرکت هایی است که مدیریت موثر عملکرد در آن انجام می شود. توانایی شرکت در جذب و حفظ کارکنان فوق العاده و توانمند، تحسین برانگیز است. یکی از دلایل موفقیت این شرکت در حوزه منابع انسانی، استفاده موثر از مدیریت عملکرد برای شناسایی کارکنان ممتاز (کارکنانی که رقبا از داشتن آنها محروم هستند) و ارایه پاداش به آنهاست.
•سیستم مدیریت عملکرد بر شناخت کارکنان ضعیف و توانمند، تاکید دارد. شرکت از مدیران خود می خواهد تا 20 درصد کارکنان را در طبقه عالی، 70 درصد در گروه متوسط و 10 درصد را در طبقه ضعیف رتبه بندی کند. نتیجه چنین اصراری این است که شرکت، کارکنان ضعیف را شناسایی و آنها را به ترک سازمان ترغیب می کند و جایگزین کردن کارکنان توانمند به جای افراد ضعیف، احتمال موفقیت سازمان را افزایش می دهد.
دسته بندی: مدیریت » سایر گرایش های مدیریت

تعداد مشاهده: 1716 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 135

حجم فایل:1,850 کیلوبایت

 قیمت: 100,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب و کاربردی جهت استفاده دانشجویان و رشته مدیریت

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 135 اسلاید، قابل ویرایش.